Een superklein maar krachtig reclamebureau.
'In 2007 was het tijd om het anders te doen. Nadat ik jaren had gewerkt als Artdirector bij toonaangevende reclamebureau's in Amsterdam en Rotterdam, koos ik voor een ander reclamebureau, een eigen bureau, dicht bij Rotterdam, zo creatief mogelijk, zo persoonlijk mogelijk en ontdaan van alles wat overbodig is' : Jeroen van den Berg.
Doen Communicatie is een Full Service Reclamebureau. We verzorgen graag een creatief reclame- of communicatie-product van het begin tot het eind. Advies, strategie, concept, creatie, vormgeving, dtp en productie. En het liefste ondernemen we een beetje met je mee. We maken zowel online als offline communicatiemiddelen. En als het juiste medium nog niet bestaat? Dan maken we het.
We werken voor bedrijven, overheden en ondernemers die begrijpen dat creatieve communicatie nodig is om doelen te bereiken. Een goed idee weten zij te waarderen. Doordat we ervaring hebben met grote accounts en toch een superklein bureau zijn, werken we voor grote organisaties en bekende merken, maar ook voor het MKB. We kijken niet neer op kleine opdrachtjes en niet op tegen grote campagnes.
Om onze opdrachtgevers te helpen op een manier die bij hen past, waardoor ze goed voor de dag komen. Onze missie komt voort uit vier principes. We gaan voor de creatiefste oplossingen. We zijn er voor grote en kleine opdrachtgevers. We hebben een ongecompliceerde aanpak. En we werken samen met de fijnste professionals. Zo doen we creatieve communicatie. En daarom kies je voor ons reclamebureau.
Iedere opdracht is anders en iedere opdrachtgever ook. Wat wel gelijk is, is onze aanpak na de kennismaking. Jij hebt het dan voor het zeggen. Letterlijk. We horen graag zo veel mogelijk over jou, je onderneming of organisatie en over de aanleiding om creatief te gaan communiceren of reclame te maken.
We proberen altijd duidelijk te zijn over wat we gaan doen. Voor iedere opdracht maken wij een beschrijvende offerte. Wat we gaan doen staat dus zwart op wit. We houden ervan om de factuur gelijk te houden aan de offerte. Zo weet je waar je aan toe bent.
Het is ons streven om de kosten laag te houden. We zijn zuinig op je budget. Toch is ons hoofddoel niet om goedkoop te zijn. Het beste resultaat staat bij ons voorop. Maar omdat we klein zijn en flexibel, lukt het ons altijd om betaalbaar te zijn.