Web

Analytics

De Rotterdamsche Oude

Merkverhaal

De Rotterdamsche Oude heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van een kaas met een fraai etiket tot een echt merk. Naast regionale bekendheid zal het merk nu ook nationaal en internationaal bekendheid gaan krijgen. Om de identiteit van het merk goed te kunnen profileren, heeft Doen voor De Rotterdamsche Oude de brandstory genoteerd.

Missie en Visie

Het merkverhaal beschrijft de ontstaansgeschiedenis van het merk. Alle eigenschappen en kenmerken van het merk hebben hun oorsprong in dit verhaal. Vervolgens ontwikkelden we de missie en visie die hier naadloos op aansluit. Het merkverhaal en de missie en visie zijn onderdeel van de merkbeschrijving van het merk.

Responsive webshop, fotografie
en socialmedia

Doen Communicatie ontwikkelde voor De Weypoort een responsive webwinkel speciaal voor het eigen merk De Rotterdamsche Oude. Deze online merkwinkel staat vol met kazen, port, cadeau's en meer... Kijk, koop en geniet op www.rotterdamsekaas.nl.

Productdesign en winkeldesign

In opdracht van De Weypoort en Zijerveld gaven wij vorm aan het interieur van de brandstore voor De Rotterdamsche Oude Kaas in de Markthal in Rotterdam. Ook ontwikkelden we naast de bestaande kazen, de verpakkingen voor nieuwe Rotterdamsche Oude producten.

Radiocommercials

Radiocommercial

Deze radiocommercial ontwikkelden we voor rotterdamsekaas.nl. Het unieke verkoopargument van De Rotterdamsche Oude kaas, is dat het een Rotterdams merk is. Als je De Rotterdamsche Oude kaas eet, proef je Rotterdam. Luister maar...